Kokemuksia


Sulolla jälleen upea kesä-look 🐶🐾 Lämmin kiitos hyvästä palvelusta! Parasta on, että Sulo tulee trimmaukseen aina mielellään 💝
Noora ja Sulo-doodeli


Kiitos jälleen ihanasta spahetkestä, kotiväki kiittää ja Sallista kuoriutui hieno 1-vuotias hurmuri❣️
Anneli
´


Kanta-asiakas Lilo kiittää Saria. Olo on upea☀️
Anne L


Ihana puhdas, siisti ja komea poika tuli jälleen❤️ Kiitos Sari taidokkaasta työstä!😊
Sanna & Capo


Hyvä palvelu ja kaunis lopputulos. Mielikki kiittää ❤️
Tuulia
´


Ihana palvelu!
Hanna Gustafsson


Pelkkää positiivista sanottavaa! Urhon 8kk ensimmäinen trimmi ammattilaisella ja jännitimme kovasti, miten kaikki sujuu ja tuleeko pään trimmaamisesta yhtään mitään. Kaikki oli mennyt hienosti ja palatessa meitä odotti iloisesti touhottava, pehmeä ja pörheä poika, joka ei enää muistuta Ransu-koiraa. Uusi aika varattiin samantien 2kk päähän.
Eveliina Koskinen


Olipa ihana käynti ja uusi hauveli kuoriutui karvojen alta❤️🐶Cere,Heidi ja Reijo kiittää loistavasta palvelusta🤗
Heidi J
´


Nuoriherra oli ihan täpinöissään kun huomasi mihin taas oltiin saavuttu. Trimmauksen jälki oli tutun laadukasta ja kaikki hyvällä tuulella jälkeenpäin.
Jonas ja Hampus







